ארוחה קלהטעים כפליים

שעועית ירוקה עם אגוזי מלך

מתכון פשוט ומהיר להכנה, טעים חם או קר. נפלא כתוספת לכל מנה של דג, עוף או בקר. ניתן לגוון את סוג הפיצוחים המשתלבים במנה. ואת התיבול של השעועית ניתן לגוון עם כף שמן שומשום או כף סויה מופחתת נתרן.

  • זמן הכנה: 5 דקות
  • זמן כולל: 10 דקות
  • כמות מספיקה ל: 4 מנות
מס’ מנות קלוריות למנה (קק”ל) חלבון למנה (גרם) פחמימה למנה (גרם) מתוכן סוכרים (גרם) סיבים תזונתיים (גרם) שומן (גרם) שומן רווי (גרם) נתרן (מ”ג)
4 80 2 12 7 3 3 0 130


רכיבים

  • 500 גר’ שעועית ירוקה ארוכה טרייה או קפואה
  • 1/2 כפית שמן קנולה
  • 2 כפות חמוציות טריות קצוצות (אפשר גם בלי)
  • 2 כפות אגוזי מלך קצוצים או שקדים פרוסים

שעועית ירוקה עם אגוזי מלך

הוראות הכנה : שעועית ירוקה עם אגוזי מלך

 


הכניסו את השעועית לסיר מים רותחים למשך כ5 דקות עד לריכוך חלקי.


בינתיים, במחבת, קלו קלות את החמוציות ואגוזי המלך/שקדים.


ערבבו הכל והגישו חם.


ניתן לקשט עם כף שומשום מעל.


 

הערה

המתכונים נכתבו על ידי הדיאטנית שרון אלדר ובהמלצתה בלבד, לפני השימוש במתכונים יש להיוועץ בצוות המטפל.

תזונה נכונה ופעילות גופנית יכולות לסייע לך באיזון מחלת הסוכרת. יחד עם זאת,  המידע הנמסר נועד להרחבת הידע הכללי והעמקת המודעות בלבד ואינו מהווה המלצה או תחליף ליעוץ רפואי. עליך להתייעץ עם הרופא המטפל והצוות הרפואי המטפלים בך או באיש מקצוע מוסמך, על מנת לקבל מענה פרטני ביחס לטיפול, הבדיקות, התזונה והפעילות הגופנית המתאימים לך באופן ספציפי ואין להסתמך על המידע הנ”ל לצורך אישי.

 

הראה עוד

עוד מתכונים לשניים

Close
Close