ארוחה קלהטעים כפליים

שייק תות שדה וזרעי פשתן

מתכון מרענן לימי הקיץ החמים. נפלא כארוחת ביניים. שילוב של מנת שומן גורם לעלייה איטית יותר של רמת הסוכר בדם, בהשוואה לשתיית השייקפרי לבד. לכן במידה ומוותרים על זרעי הפשתן, מומלץ לאכול לצד השייק, מנת שומן חלופית כגון 7 שקדים טבעיים או 4 חצאי אגוזי מלך או 5 קשיו טבעיים.

  • זמן הכנה: 5 דקות
  • זמן כולל: 5 דקות
  • כמות מספיקה ל:3 מנות
מס’ מנות קלוריות למנה (קק”ל) חלבון למנה (גרם) פחמימה למנה (גרם) מתוכן סוכרים (גרם) סיבים תזונתיים (גרם) שומן (גרם) שומן רווי (גרם) נתרן (מ”ג)
3 110 5 16 12 3 3.5 זניח 50


רכיבים

  • 1 כוס תותי שדה חצויים
  • 1/2 כוס יוגורט טבעי 3% שומן
  • 1/2 כוס חלב 3% שומן, מועשר בסידן
  • 3 כפות זרעי פשתן טחונים
  • 1/2 כפית קינמון טחון

שייק תות שדה וזרעי פשתן

הוראות הכנה


הכניסו את כל המרכיבים לבלנדר וערבבו במהירות גבוהה עד שיתקבל מרקם חלק.


מזגו לכוסות והגישו מיד.


הערה

המתכונים נכתבו על ידי הדיאטנית שרון אלדר ובהמלצתה בלבד, לפני השימוש במתכונים יש להיוועץ בצוות המטפל.

תזונה נכונה ופעילות גופנית יכולות לסייע לך באיזון מחלת הסוכרת. יחד עם זאת,  המידע הנמסר נועד להרחבת הידע הכללי והעמקת המודעות בלבד ואינו מהווה המלצה או תחליף ליעוץ רפואי. עליך להתייעץ עם הרופא המטפל והצוות הרפואי המטפלים בך או באיש מקצוע מוסמך, על מנת לקבל מענה פרטני ביחס לטיפול, הבדיקות, התזונה והפעילות הגופנית המתאימים לך באופן ספציפי ואין להסתמך על המידע הנ”ל לצורך אישי.

 

 

 

 

תגיות
הראה עוד

עוד מתכונים לשניים

Close
Close