ארוחה קלהטעים כפליים

קסדייה גבינה וצ’ילי

מתכון קל ומהיר להכנה. נפלא לארוחת ערב קלה או ברנאץ’. את הגבינה הצהובה ניתן להחליף בכל גבינה אחרת לבחירה למשל גבינת ריקוטה 5% ועשבי תיבול / גבינת פטה 5%  /גבינה קשה 5%. את סלסלת העגבניות ניתן לגוון עם מטבל פסטו / ציזיקי / ממרח שעועית.

  • זמן הכנה: 5 דקות
  • זמן כולל: 15 דקות
  • כמות מספיקה ל: 4 מנות
מס’ מנות קלוריות למנה (קק”ל) חלבון למנה (גרם) פחמימה למנה (גרם) מתוכן סוכרים (גרם) סיבים תזונתיים (גרם) שומן (גרם) שומן רווי (גרם) נתרן (מ”ג)
4 130 10 23 1 2 2.5 1.5 540


רכיבים

  • 100 גר’ גבינת צהובה מגורדת 9%
  • 4 טורטיות קטנות מקמח מלא, כ-70 קלוריות כל אחת
  • 1/4 כפית אבקת צ’ילי
  • 1/2 כוס סלסת עגבניות
  • ספריי שמן

הוראות הכנה


1התיזו ספריי שמן על מחבת שטוחה גדולה, הניחו טורטייה אחת, הוסיפו 30 גרם גבינה על חצי טורטייה; בזקו מעט אבקת צ’ילי.


קפלו את הטורטייה מעל הגבינה ולחצו את הקצוות יחד בעדינות כדי לאטום.


3בשלו את הטורטייה הממולאת במשך דקה אחת, לאחר מכן הפכו אותה ובשלו את הצד השני במשך דקה אחת, או עד להתכת הגבינה      


4הסירו ומהאש וחתכו אותה ל-3 משולשים.


מומלץ להגיש לצד סלסלת עגבניות טריות. 2 כפות סלסה על כל מנה.


הערה

המתכונים נכתבו על ידי הדיאטנית שרון אלדר ובהמלצתה בלבד, לפני השימוש במתכונים יש להיוועץ בצוות המטפל.

תזונה נכונה ופעילות גופנית יכולות לסייע לך באיזון מחלת הסוכרת. יחד עם זאת,  המידע הנמסר נועד להרחבת הידע הכללי והעמקת המודעות בלבד ואינו מהווה המלצה או תחליף ליעוץ רפואי. עליך להתייעץ עם הרופא המטפל והצוות הרפואי המטפלים בך או באיש מקצוע מוסמך, על מנת לקבל מענה פרטני ביחס לטיפול, הבדיקות, התזונה והפעילות הגופנית המתאימים לך באופן ספציפי ואין להסתמך על המידע הנ”ל לצורך אישי.

 

הראה עוד

עוד מתכונים לשניים

Close
Close