fbpx
טעים כפליים

עוגיות פיצוחים ללא סוכר

עוגיות טעימות במרקם קראנצ’י שמתפצפץ בפה, פשוטות ומהירות והכנה. ניתן לגוון סוג האגוזים והשקדים

וכל פעם להינות מטעם שונה ומהתועלת התזונתית הייחודית של כל סוג אגוז. יש לשים לב, שאמנם העוגיה דלה בפחמימות, אך היא עתירה בקלוריות ולכן יש לצרוך במתינות כחלק מההמלצות לתזונה מאוזנת.

  • זמן הכנה: 10 דקות
  • זמן כולל: 25 דקות
  • כמות מספיקה ל:30 מנות
מס’ מנותקלוריות למנה (קק”ל)חלבון למנה (גרם)פחמימה למנה (גרם)מתוכן סוכרים (גרם)סיבים תזונתיים (גרם)שומן (גרם)שומן רווי (גרם)נתרן (מ”ג)
309033זניח170.5זניח


רכיבים

  •    100 גרם פקאן טבעי
  •    100 גרם שקדים פרוסים טבעיים
  •    100 גרם גרעיני דלעת
  •    50 גרם גרעיני חמניה
  •    50 גרם קשיו טבעי
  •    4 כפות שומשום
  •    2 חלבונים
  •    תחליף סוכר השווה לרבע כוס סוכר

עוגיות פיצוחים ללא סוכר

הוראות הכנה ל: עוגיות פיצוחים ללא סוכר

 


1   חותכים גס את הקשיו והפקאן.


2   בקערה מערבבים את החלבונים עם תחליף הסוכר.


 מוסיפים את הפיצוחים והשומשום ומערבבים היטב כך שכל הפיצוחים מכוסים בחלבון.


  לוקחים כף מהתערובת ומניחים על נייר אפייה.


5  מכניסים לתנור בחום של 180 מעלות למשך כ12-15 דקות.


     שומרים בכל אטום עד כחמישה ימים.


הערה

המתכונים נכתבו על ידי הדיאטנית שרון אלדר ובהמלצתה בלבד, לפני השימוש במתכונים יש להיוועץ בצוות המטפל.

תזונה נכונה ופעילות גופנית יכולות לסייע לך באיזון מחלת הסוכרת. יחד עם זאת,  המידע הנמסר נועד להרחבת הידע הכללי והעמקת המודעות בלבד ואינו מהווה המלצה או תחליף ליעוץ רפואי. עליך להתייעץ עם הרופא המטפל והצוות הרפואי המטפלים בך או באיש מקצוע מוסמך, על מנת לקבל מענה פרטני ביחס לטיפול, הבדיקות, התזונה והפעילות הגופנית המתאימים לך באופן ספציפי ואין להסתמך על המידע הנ”ל לצורך אישי.

 

 

הראה עוד

עוד מתכונים לשניים

Close
Close