fbpx
טעים כפליים

נתחי שוארמה הודו נקבה עם גמבה ובצל

מתכון טעים ופשוט להכנה. ההודו מקבל מרקם רך ועסיסיות מההשרייה ברוטב. מומלץ לגוון את התפריט עם נתח הודו אדום, העשיר בברזל, ויטמין B12 ודל יחסית בשומן. מומלץ להגיש לצד תוספת ירקות מבושלים ו/או, לפי המלצות תזונה איישות, תוספת פחמימה כגון: בורגול מלא, אורז בסמטי או פירה בטטה –עדשים (מתכון בהמשך).

  • זמן הכנה: 15 דקות
  • זמן כולל: 45 דקות
  • כמות מספיקה ל:8 מנות
מס’ מנותקלוריות למנה (קק”ל)חלבון למנה (גרם)פחמימה למנה (גרם)מתוכן סוכרים (גרם)סיבים תזונתיים (גרם)שומן (גרם)שומן רווי (גרם)נתרן (מ”ג)
82102672.51.2582310


רכיבים

  •    1 ק”ג שווארמה הודו נקבה, חתוכה לקוביות קטנות ונקייה משומן
  •    1 בצל גדול חתוך לקוביות
  •    2 פלפלים אדומים (גמבות)  חתוכים לקוביות
  •     1 כף אבקת מרק בצל גדושה
  •      2 כפות רסק עגבניות ללא תוספת סוכר
  •      1 כוס מים
  •      2 כפות שמן זית
  •      מלח, פלפל
  •     להגשה: פטרוזיליה קצוצה גס

שווארמה הודו עם גמבה ובצל

הוראות הכנה ל: נתחי שוארמה הודו נקבה עם גמבה ובצל

 


1   במחבת עמוק (סוטאז’), מטגנים בצל עד להזהבה, מוסיפים את הגמבה וממשיכים לטגן.


2   מוסיפים את נתחי ההודו ומטגנים עד להכנה חלקית.


  בכוס מים רותחים מערבבים את אבקת מרק הבצל ואת רסק העגבניות ומוסיפים לסיר.


  במידה והרוטב סמיך מדי, אפשר להוסיף עוד כוס מים ולערבב.


5  מביאים לרתיחה ואז מנמיכים את האש וממשיכים לבשל על אש נמוכה כ30-40 דקות, עד לריכוך הבשר.


     מגישים עם פטרוזיליה קצוצה מעל.


 

הערה

המתכונים נכתבו על ידי הדיאטנית שרון אלדר ובהמלצתה בלבד, לפני השימוש במתכונים יש להיוועץ בצוות המטפל.

תזונה נכונה ופעילות גופנית יכולות לסייע לך באיזון מחלת הסוכרת. יחד עם זאת,  המידע הנמסר נועד להרחבת הידע הכללי והעמקת המודעות בלבד ואינו מהווה המלצה או תחליף ליעוץ רפואי. עליך להתייעץ עם הרופא המטפל והצוות הרפואי המטפלים בך או באיש מקצוע מוסמך, על מנת לקבל מענה פרטני ביחס לטיפול, הבדיקות, התזונה והפעילות הגופנית המתאימים לך באופן ספציפי ואין להסתמך על המידע הנ”ל לצורך אישי.

 

 

הראה עוד

עוד מתכונים לשניים

כדאי לך לקרוא גם את זה...

Close
Close
Close