fbpx
טעים כפליים

מרק קישואים קטיפתי

מרק הממלא את הבית ניחוחות של שמיר. נפלא בימי החורף הקרים כמנת פתיחה או ארוחה קלה. מומלץ לשים קישואים עם הקליפה על מנת להינות מהערך התזונתי של הסיבים התזונתיים הנמצאים בקליפה. המרק נפלא בטעם גם ללא תוספת השמנת / סויה. כך שניתן לגוון באופן ההכנה ולהכין פעם כך ופעם כך.

  • זמן הכנה: 10 דקות
  • זמן כולל: 30 דקות
  • כמות מספיקה ל:8 מנות
מס’ מנותקלוריות למנה (קק”ל)חלבון למנה (גרם)פחמימה למנה (גרם)מתוכן סוכרים (גרם)סיבים תזונתיים (גרם)שומן (גרם)שומן רווי (גרם)נתרן (מ”ג)
81504186.657.252.5120


רכיבים

  •    8 קישואים חתוכים גס
  •    1 בצל גדול, חתוך גס
  •    1 תפו”א גדול חתוך גס
  •     3 כפות שמן זית
  •     10 כוסות מים
  •     שמנת 10% (קופסא 250 מ”ל) או תחליף פרווה- סויה (אלפרו 5%)
  •      מלח, פלפל, אגוז מוסקט
  •      חבילה של שמיר קצוץ דק.

מרק קישואים קטפיתי

הוראות הכנה ל: מרק קישואים קטיפתי

 


1   בסיר, מטגנים את הבצל עד להזהבה, מוסיפים מלח פלפל ואגוז מוסקט.


2   מוסיפים את הקישואים וממשיכים לטגן ואז מוסיפים את קוביות תפוח האדמה.


  מוסיפים את המים ומביאים לרתיחה.


  במוט בלנדר, מועכים עד למרקם חלק.


5  מוסיפים שמנת 10% שומן או תחליף סויה “אלפרו” 5%.


     מוסיפים את השמיר הקצוץ דק ומערבבים.


7  מתקנים תיבול לפי טעם ומגישים.


הערה

המתכונים נכתבו על ידי הדיאטנית שרון אלדר ובהמלצתה בלבד, לפני השימוש במתכונים יש להיוועץ בצוות המטפל.

תזונה נכונה ופעילות גופנית יכולות לסייע לך באיזון מחלת הסוכרת. יחד עם זאת,  המידע הנמסר נועד להרחבת הידע הכללי והעמקת המודעות בלבד ואינו מהווה המלצה או תחליף ליעוץ רפואי. עליך להתייעץ עם הרופא המטפל והצוות הרפואי המטפלים בך או באיש מקצוע מוסמך, על מנת לקבל מענה פרטני ביחס לטיפול, הבדיקות, התזונה והפעילות הגופנית המתאימים לך באופן ספציפי ואין להסתמך על המידע הנ”ל לצורך אישי.

 

 

תגיות
הראה עוד

עוד מתכונים לשניים

Close
Close