ארוחה קלהטעים כפליים

מטבל גבינה ואגוזי מלך

מתכון פשוט ומהיר להכנה, נפלא כגיוון לממרח בכריך בארוחת בוקר או ביניים. מושלם גם לצד כוס השתייה חמה אחר הצהריים. מומלץ לבחור בגבינה עשירה בסידן ודלה בנתרן (מלח). לשם כך יש לקרוא את תווית המזון שעל האריזה ולהשוות בין כמה חברות. בחרו את הגבינה המכילה את הכמות הגבוהה יותר של סידן והנמוכה יותר של נתרן (מלח). הסידן הוא מינרל החיוני למספר תהליכים בגוף, ביניהם גם בניית העצמות והשיניים.

  • זמן הכנה: 15 דקות
  • זמן כולל: 15 דקות
  • כמות מספיקה ל: 8 מנות
מס’ מנות קלוריות למנה (קק”ל) חלבון למנה (גרם) פחמימה למנה (גרם) מתוכן סוכרים (גרם) סיבים תזונתיים (גרם) שומן (גרם) שומן רווי (גרם) נתרן (מ”ג)
8 110 8 11 8 1 5 0 220


רכיבים

  • כוס  יוגורט טבעי 3% (או פחות)
  • 250 גרם  גבינה לבנה 5% (או פחות)
  • 1 כפית קינמון טחון
  • 1/2 כוס אגוזי מלך או צנוברים קצוצים דק
  • 2 כפות סוכר  – מומלץ להחליף בתחליף סוכר.
  • להגשה: תפוח עץ פרוס או כל פרי אחר

הוראות הכנה


ערבבו בקערה את כל המרכיבים.


כסו והניחו במקרר כ15 דקות או יותר.


הגישו עם פרוסות תפוח או כל פרי לבחירתכם.


הערה

המתכונים נכתבו על ידי הדיאטנית שרון אלדר ובהמלצתה בלבד, לפני השימוש במתכונים יש להיוועץ בצוות המטפל.

תזונה נכונה ופעילות גופנית יכולות לסייע לך באיזון מחלת הסוכרת. יחד עם זאת,  המידע הנמסר נועד להרחבת הידע הכללי והעמקת המודעות בלבד ואינו מהווה המלצה או תחליף ליעוץ רפואי. עליך להתייעץ עם הרופא המטפל והצוות הרפואי המטפלים בך או באיש מקצוע מוסמך, על מנת לקבל מענה פרטני ביחס לטיפול, הבדיקות, התזונה והפעילות הגופנית המתאימים לך באופן ספציפי ואין להסתמך על המידע הנ”ל לצורך אישי.

הראה עוד

עוד מתכונים לשניים

Close
Close