fbpx
ארוחה קלהטעים כפליים

מוקפץ ירקות אסייתי

ירקות מוקפצים זו תוספת נפלאה לכל ארוחה, קלה או עיקרית. ניתן לשלב במוקפץ גם קוביות טופו/ נתחי חזה עוף / בקר רזה / נתחי דג

מנת מוקפץ ירקות אסייתי מהווה תוספת של סיבים תזונתיים וויטמינים ומינרלים. הסיבים התזונתיים נמצאים הן בתוך הירק והן בקליפה. לכן, מומלץ להכין מתכונים עם הירק בקליפתו במידה ומתאפשר. סיבים תזונתיים תורמים לתחושת שובע, לאיזון רמות סוכר, הורדת רמות כולסטרול ועוד מגוון יתרונות בריאותיים. מומלץ לגוון את הירק שאוכלים כיוון שלכל ירק יש את היתרונות הבריאותיים הנלווים אליו.

  • זמן הכנה: 5 דקות או פחות
  • זמן כולל: 10 דקות
  • כמות מספיקה ל: 4 מנות
מס’ מנותקלוריות למנה (קק”ל)חלבון למנה (גרם)פחמימה למנה (גרם)מתוכן סוכרים (גרם)סיבים תזונתיים (גרם)שומן (גרם)שומן רווי (גרם)נתרן (מ”ג)
490511443.50.5320


רכיבים

  • 500 גר’ ירקות מוקפצים טריים או קפואים
  • 2 כפות רוטב סויה מופחת נתרן
  • 1 כף שמן שומשום
  • 8 עלי תרד טרי
  • 1 כפית חומץ בלסמי

מוקפץ ירקות אסייתי

הוראות הכנה


בשלו את הירקות במים חמים עד למידת עשייה אל דנטה.


העבירו למחבת ווק להקפצה, הוסיפו רוטב סויה.


הוסיפו את התרד. טפטף חומץ ושמן שומשום לפני ההגשה.


 

הערה

המתכונים נכתבו על ידי הדיאטנית שרון אלדר ובהמלצתה בלבד, לפני השימוש במתכונים יש להיוועץ בצוות המטפל.

תזונה נכונה ופעילות גופנית יכולות לסייע לך באיזון מחלת הסוכרת. יחד עם זאת,  המידע הנמסר נועד להרחבת הידע הכללי והעמקת המודעות בלבד ואינו מהווה המלצה או תחליף ליעוץ רפואי. עליך להתייעץ עם הרופא המטפל והצוות הרפואי המטפלים בך או באיש מקצוע מוסמך, על מנת לקבל מענה פרטני ביחס לטיפול, הבדיקות, התזונה והפעילות הגופנית המתאימים לך באופן ספציפי ואין להסתמך על המידע הנ”ל לצורך אישי.

 

הראה עוד

עוד מתכונים לשניים

Close
Close