fbpx
טעים כפליים

חטיפי טחינה גולמית ושוקולד מריר 85% מוצקי קקאו

מתכון מהיר ומאוד פשוט להכנה. אפשר להכין גם עם הילדים או הנכדים כפעילות מהנה אחר הצהריים. יש לשים לב שהמתכון אמנם מרכיבים בריאים אך הוא עתיר בקלוריות ולכן יש לאכול ממנו במידה, כחלק מהמלצות לתפריט מאוזן. מומלץ להשתמש בטחינה משומשום מלא היות והיא עשירה בסידן ובברזל בהשוואה לטחינה רגילה.

 

  • זמן הכנה: 5 דקות
  • זמן כולל: 60 דקות
  • כמות מספיקה ל:30 מנות
מס’ מנותקלוריות למנה (קק”ל)חלבון למנה (גרם)פחמימה למנה (גרם)מתוכן סוכרים (גרם)סיבים תזונתיים (גרם)שומן (גרם)שומן רווי (גרם)נתרן (מ”ג)
30501.51זניחזניח4.51.5זניח


רכיבים

  • ·         100 גרם שוקולד מריר איכותי ללא תוספת סוכר.
  • ·         כוס טחינה גולמית משומשום מלא. למעוניינים, ניתן לשים במקום הטחינה, חמאת בוטנים טבעית ללא תוספת                   סוכר.
  •            להגשה יפה- קוקוס טחון/ אבקת קקאו/ בוטנים קצוצים גס/ זרעי פשתן שלמים.

טחינה גולמית ושוקולד מריר

הוראות הכנה ל: חטיפי טחינה גולמית ושוקולד מריר 85% מוצקי קקאו

 


בסיר כפול (בן מרי) ממיסים את השוקולד.


2  מסירים מהאש. מוסיפים את הטחינה הגולמית ומערבבים עד לקבלת עיסה אחידה.


מעבירים לתבניות סיליקון של פרלינים. (ניתן גם להכין בתוך תבנית מרובעת רגילה, להניח נייר אפייה ומעל לשפוך את הבלילה, ולהקפיא. לחתוך לקוביות לפני ההגשה).


 לצורת הגשה יפה יותר- אפשר לבזוק מעל, לפני ההקפאה, זרעי פשתן שלמים או קוקוס טחון או אבקת קקאו או בוטנים קצוצים גס.


5  מעבירים להקפאה ולאחר שהפרלינים מתמצקים, מגישים.


     שומרים במקפיא.


הערה

המתכונים נכתבו על ידי הדיאטנית שרון אלדר ובהמלצתה בלבד, לפני השימוש במתכונים יש להיוועץ בצוות המטפל.

תזונה נכונה ופעילות גופנית יכולות לסייע לך באיזון מחלת הסוכרת. יחד עם זאת,  המידע הנמסר נועד להרחבת הידע הכללי והעמקת המודעות בלבד ואינו מהווה המלצה או תחליף ליעוץ רפואי. עליך להתייעץ עם הרופא המטפל והצוות הרפואי המטפלים בך או באיש מקצוע מוסמך, על מנת לקבל מענה פרטני ביחס לטיפול, הבדיקות, התזונה והפעילות הגופנית המתאימים לך באופן ספציפי ואין להסתמך על המידע הנ”ל לצורך אישי.

 

 

הראה עוד

עוד מתכונים לשניים

Close
Close