טעים כפלייםקינוחים

בננות אפויות

קינוח קל ומהיר להכנה. ניתן להגיש יחד עם מטבל גבינה ואגוזים (מתכון נפרד) או יוגורט טבעי 3% קר ומרענן. נפלא כארוחתת ביניים במהלך היום או כקינוח בארוחה עיקרית.

  • זמן הכנה: 5 דקות
  • זמן כולל: 35 דקות
  • כמות מספיקה ל:4 מנות
מס’ מנות קלוריות למנה (קק”ל) חלבון למנה (גרם) פחמימה למנה (גרם) מתוכן סוכרים (גרם) סיבים תזונתיים (גרם) שומן (גרם) שומן רווי (גרם) נתרן (מ”ג)
4 80 זניח 21 11 2 0 0 0


רכיבים

  • 3 בננות בגודל בינוני
  • 2 כפות רסק תפוחים
  • 1/8 כפית קינמון טחון
  • 2 כפיות מיץ לימון
  • תרסיס שמן

בננות אפויות

הוראות הכנה


חממו מראש את התנור ל-180 מעלות


2 קלפו בננות ופרסו אותן לחצאים לאורכן. הניחו את חצאי הבננות, כשהצד החתוך פונה כלפי מטה, בכלי אפייה שצופה קלות בתרסיס שמן.


ערבבו יחד את 3 המרכיבים הנותרים וצקו אותם על גבי הבננות. כסו ואפו במשך 20-30 דקות או עד לריכוך.


ערבבו יחד את 3 המרכיבים הנותרים וצקו אותם על גבי הבננות. כסו ואפו במשך 20-30 דקות או עד לריכוך.


הערה

המתכונים נכתבו על ידי הדיאטנית שרון אלדר ובהמלצתה בלבד, לפני השימוש במתכונים יש להיוועץ בצוות המטפל.

תזונה נכונה ופעילות גופנית יכולות לסייע לך באיזון מחלת הסוכרת. יחד עם זאת,  המידע הנמסר נועד להרחבת הידע הכללי והעמקת המודעות בלבד ואינו מהווה המלצה או תחליף ליעוץ רפואי. עליך להתייעץ עם הרופא המטפל והצוות הרפואי המטפלים בך או באיש מקצוע מוסמך, על מנת לקבל מענה פרטני ביחס לטיפול, הבדיקות, התזונה והפעילות הגופנית המתאימים לך באופן ספציפי ואין להסתמך על המידע הנ”ל לצורך אישי.

 

הראה עוד

עוד מתכונים לשניים

Close
Close