fbpx
ארוחה קלהטעים כפליים

בננגורט

מתכון מרענן לימי הקיץ החמים. נפלא כארוחת ביניים. לגיוון, אפשר לערבב עם היוגורט זרעי צ’ייה או זרעי פשתן טחונים או להגיש את המנה עם 7 שקדים טבעיים או 4 חצאי אגוזי מלך או 5 קשיו טבעיים.

  • זמן הכנה: 5 דקות
  • זמן כולל: 5 דקות
  • כמות מספיקה ל:6 מנות
מס’ מנותקלוריות למנה (קק”ל)חלבון למנה (גרם)פחמימה למנה (גרם)מתוכן סוכרים (גרם)סיבים תזונתיים (גרם)שומן (גרם)שומן רווי (גרם)נתרן (מ”ג)
68031714זניח0.5זניח40


רכיבים

  • 1/2 1 כוסות יוגורט טבעי 3%
  • 1 בננה גדולה
  • ¼ כפית קינמון

בננגורט

הוראות הכנה


מזגו 1/4 כוס יוגורט לכל כוס מתוך 6 כוסות הגשה אישיות.


2 צפו בבננה פרוסה וחלקו את הכמות בצורה שווה בין 6 מנות.


3  הוסיפו קינמון והגישו.


4 מומלץ להגיש גם עם: 4 חצאי אגוזי מלך / כפית זרעי צ’ייה או זרעי פשתן טחונים / 7 שקדים טבעיים וכו’.


הערה

המתכונים נכתבו על ידי הדיאטנית שרון אלדר ובהמלצתה בלבד, לפני השימוש במתכונים יש להיוועץ בצוות המטפל.

תזונה נכונה ופעילות גופנית יכולות לסייע לך באיזון מחלת הסוכרת. יחד עם זאת,  המידע הנמסר נועד להרחבת הידע הכללי והעמקת המודעות בלבד ואינו מהווה המלצה או תחליף ליעוץ רפואי. עליך להתייעץ עם הרופא המטפל והצוות הרפואי המטפלים בך או באיש מקצוע מוסמך, על מנת לקבל מענה פרטני ביחס לטיפול, הבדיקות, התזונה והפעילות הגופנית המתאימים לך באופן ספציפי ואין להסתמך על המידע הנ”ל לצורך אישי.

 

 

תגיות
הראה עוד

עוד מתכונים לשניים

Close
Close