ארוחה קלהטעים כפליים

אספרגוס קלוי בגריל

תוספת מהירה להכנה, טעימה ובמרקם משגע. אספרגוס קלוי על הגריל, מתאים להגשה לצד דג, עוף או בקר. ניתן גם לחתוך לרצועות ולהגיש כתוספת לסלט מרענן בכדי שיהיה מגוון מרקמים.

  • זמן הכנה: 5 דקות
  • זמן כולל: 5 דקות
  • כמות מספיקה ל: 4 מנות
מס’ מנות קלוריות למנה (קק”ל) חלבון למנה (גרם) פחמימה למנה (גרם) מתוכן סוכרים (גרם) סיבים תזונתיים (גרם) שומן (גרם) שומן רווי (גרם) נתרן (מ”ג)
4 35 2 5 3 3 1 0 0


רכיבים

  • 500 גרם גבעולי אספרגוס טריים
  • 1 כף שמן זית כתית מעולה
  • 1/2 כפית פלפל שחור טחון טרי
  • 1 כפית חומץ בלסמי

אספרגוס קלוי בגריל

הוראות הכנה


הסירו כ-3 ס”מ מהקצה התחתון של האספרגוס.


משחו קלות את הגבעולים בשמן זית


במחבת פסים, צלו במשך 2 עד 3 דקות או עד שיתרככו במידה הרצויה.


הוסיפו חומץ בלסמי ופלפל שחור לפי טעם


מומלץ להגיש חם.


הערה

המתכונים נכתבו על ידי הדיאטנית שרון אלדר ובהמלצתה בלבד, לפני השימוש במתכונים יש להיוועץ בצוות המטפל.

תזונה נכונה ופעילות גופנית יכולות לסייע לך באיזון מחלת הסוכרת. יחד עם זאת,  המידע הנמסר נועד להרחבת הידע הכללי והעמקת המודעות בלבד ואינו מהווה המלצה או תחליף ליעוץ רפואי. עליך להתייעץ עם הרופא המטפל והצוות הרפואי המטפלים בך או באיש מקצוע מוסמך, על מנת לקבל מענה פרטני ביחס לטיפול, הבדיקות, התזונה והפעילות הגופנית המתאימים לך באופן ספציפי ואין להסתמך על המידע הנ”ל לצורך אישי.

 

תגיות
הראה עוד

עוד מתכונים לשניים

Close
Close